icek - 2012-05-05 14:55:49

Witam

Pod adresem https://dcinfo.lan/index.php?option=com … &board=8.0 znajduje się forum z informacjami na temat usterek w sieci generacja.pl.

Ewelina & Marcin - 2012-05-05 22:54:11

icek... zwracaj proszę uwagę gdzie zakładasz posty...... TO NIE TEN DZIAŁ!!!!!!!!

icek - 2012-05-07 08:43:39

czyli gdzie? w dziale rozrywka ? Bo ostatnio zostałem przepędzony z działu "nasze sprawy"

Beata z Mieszka - 2012-05-07 13:31:59

A na przykład tu: Nasze sprawy » telewizja, serwis, działanie, zgłoszenia itp.

icek - 2012-05-07 14:58:57

ja chętnie ale ostatnio usłyszałem, że to miejsce tylko dla osób mieszkających na osiedlu ;)

następnym razem się poprawię

Drapi - 2012-05-07 16:19:06

nic nie stoi na przeszkodzie możesz zamieszkać na osiedlu i nie będzie problemu ;)

Drapi - 2012-05-07 18:16:03

gratuluje pomysłu zamieszczania info o awarii na forum na które można tylko wejść z wew waszej sieci. :)
Czyli jak nie mamy netu to nie ma żadnej możliwości sprawdzenia a jak już będzie to info będzie zbędne ...

icek - 2012-05-07 18:39:41

to nie jest komunikat o trwającej usterce, taką funkcjonalność uruchomimy w tym roku ale telefonicznie. Będzie można porozmawiać z automatem na temat trwającej usterki (podczas dużych usterek nie jesteśmy w stanie obsłużyć całego ruchu przychodzącego telefonicznego). To jest informacja o planowanych pracach i byłych usterkach.

Beata z Mieszka - 2012-05-07 20:08:05

Jak można porozmawiać z automatem? A pogonili Cie chyba dlatego ,że się trochę wymądrzałeś:-)

icek - 2012-05-08 10:31:38

Beata z Mieszka napisał:

A pogonili Cie chyba dlatego ,że się trochę wymądrzałeś:-)

ja np. mam swoje zdanie i się go nie wstydzę ;P

A z racji takiej, że dość często jestem na osiedlu to w pewnych kwestiach (np. dojazdu, śniegu, parkowania, umów) mam jakieś swoje zdanie

marta&kuba - 2012-06-10 21:44:08

żenująca obsługa!!!!!!! informacja, że nie działa internet pod adresem X/Z i od której godziny występuje usterka im nie wystarcza!! pytają się laików o adres IP, pingi itp. Zero zrozumienia ze strony klienta!!! NIE POLECAM, awaryjność podczas występowania złej pogody. Na teks że internet rozłącza się co chwilę uzyskana odpowiedź była że co w tym dziwnego.. raz jest internet a na chwilę go nie ma!!

ODRADZAM nowym mieszkańcom. RADA DLA OBSŁUGI.... WIĘCEJ ZROZUMIENIA I POSZANOWANIA KLIENTA bo inaczej nie wróże chłopakom sukcesu...
!!!!!!!ŻENADA!!!!!!!!!!

icek - 2012-06-11 08:55:31

Czas obsługi (godziny otwarcia) prezentowane są na stronie www.generacja.pl w dziale kontakt. Prezentowane są również w poradniku użytkownika. Proszę nie wymagać więcej niż firma prezentuje, że daje. Każdy wymóg co do usługi, która nie jest oferowany przez firmę będzie kończyć się niezadowoleniem.

Nikt przy zdrowych zmysłach również nie wierzy w to, że usługa dostępu do internetu jest w wymiarze dostępności 100% w skali roku. Nie ma sieci bezawaryjnych. Przy czym w przypadku osiedli oddalonych od miasta najczęściej powodem awarii jest niskiej jakości zasilanie, częste jego braki.

Informacja o wczorajszej usterce (jak i o każdej innej) zamieszczana jest na forum firmowym (link prezentowany powyżej). Usterka wystąpiła wczoraj o godzinie 17:59. Została naprawiona 19:32. Biorąc pod uwagę fakt, że była niedziela oraz fakt, że Mędłów to wioska oddalona znacznie od Wrocławia to 1,5h czasu na diagnozę, dojazd i naprawę (w niedzielę) to uważam bardzo dobry czas.

Oczywiście bezspornym jest fakt, że za czas niedziałania przysługuje obniżka abonamentu zgodnie z przepisami prawa oraz OW.

marta&kuba - 2012-06-11 12:53:53

Witam,
nikt przy zdrowych zmysłach nie wymaga, że dostęp do internetu będzie w 100 %, ale w przypadku Pana firmy brak dostępu pojawia się bardzo często. Dla niektórych internet jest narzędziem pracy i nawet chwilowy brak generuje straty większe niż kwota za zerwanie umowy, w naszym przypadku jest to suma 450 zł. Nie tylko my jesteśmy niezadowoleni z zaistniałej sytuacji ale większość naszego osiedla, o czym mógł Pan się przekonać wczoraj.

pozdrawiam,
Marta

Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-06-11 13:09:37

Może warto zdiagnozować taką zależność: deszcz/ wilgoć => brak internetu? Pojawia się notorycznie od ponad roku mojego korzystania z internetu w Mędłowie, więc wygląda na jakąś prawidłowość. Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że planując pracę, będę sprawdzać prognozę pogody...

Co znaczy zasilanie niskiej jakości?? A jeśli takie zostało u nas stwierdzone, to czy ktoś został o tym powiadomiony, żeby można było jakoś przeciwdziałać?

Sytuacje, w których brakuje internetu z powodu braku zasilania, w ogóle nie podpadają pod dyskutowane przypadki. Logiczne jest, że nikt nie może mieć pretensji do dostawcy, gdy ten nie ma szansy świadczyć usług. Jednak żaden przypadek braku internetu z ostatnich miesięcy, z którym ja się zetknęłam, nie był związany z brakiem prądu.

Iwona

icek - 2012-06-11 13:22:50

marta&kuba napisał:

Witam,
nikt przy zdrowych zmysłach nie wymaga, że dostęp do internetu będzie w 100 %, ale w przypadku Pana firmy brak dostępu pojawia się bardzo często.

Jeżeli sugeruje Pan/Pani, że usługa jest poniżej parametrów oferowanych przez naszą firmę to proszę składać reklamację. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby poprawić jakość i dostosować ją do zawartej umowy. Forum wszystko przyjmie i powoływanie się na "bardzo częste przerwy" w momencie gdy ich Pan/Pani nie zgłaszają jest mało wiarygodne.

90 minut przerwy w 10 pierwszych dniach czerwca daje niedostępność na poziomie 0,625% !! Inaczej mówiąc dostępność wynosi 99,375% czasu. Na przestrzeni pierwszych 6 miesięcy byłą tylko 1 awaria trwająca dłużej (6h). W dodatku w godzinach nocnych. Spowodowana przebudową sieci światłowodowej o czym informowaliśmy w komunikacie. W godzinach 1-8 nad ranem.

Iwona&Andrzej PŚ3/6 napisał:

Może warto zdiagnozować taką zależność: deszcz/ wilgoć => brak internetu? Pojawia się notorycznie od ponad roku mojego korzystania z internetu w Mędłowie, więc wygląda na jakąś prawidłowość. Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że planując pracę, będę sprawdzać prognozę pogody...

Interesujące. Czemu Pani zatem nie zgłasza tego do BOK. Jak ma Pani problem proszę zgłosić. Zależność jest bardzo prosta. Duży wiatr lub burza duże problemy z zasilaniem.

Iwona&Andrzej PŚ3/6 napisał:

Co znaczy zasilanie niskiej jakości?? A jeśli takie zostało u nas stwierdzone, to czy ktoś został o tym powiadomiony, żeby można było jakoś przeciwdziałać?

przeciwdziałamy, problem dotyczy głównie PS 5-7. Sami mieszkańcy wiedzą, że świetlówki w garażu powodują przerwy w zasilaniu bo gdy się przepalają to coś tam złego się dzieje. To są słowa Waszego przedstawiciela.


Podsumowując: nie docierają do nas sygnały na złą jakość w tym rejonie. Poza 3 pieniaczami z wczoraj i bluzgami nic innego nie dotarło. Więc jak ktoś ma problem to należy to zgłosić.

Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-06-11 14:27:57

icek napisał:

Czemu Pani zatem nie zgłasza tego do BOK. Jak ma Pani problem proszę zgłosić.

Bo tej pory, za każdym razem, naiwnie myślałam, że to jednorazowe incydenty, w związku z czym nigdzie nie zapisałam sobie namiarów do zgłaszania awarii. Ale nie ma problemu. Wczoraj już wszystko zapisałam i teraz każde 5 min. bez internetu będę zgłaszać.

icek - 2012-06-11 15:24:45

może się tak zdarzyć, że faktycznie występują jakieś problemy np. na kablu klienckim. My nie mamy możliwości monitorowania czy ktoś odłącza komputer czy może to nie styka coś na kablu. Na pewno takie zgłoszenia pomogą zdiagnozować problem.

marta&kuba - 2012-06-11 15:39:07

"Podsumowując: nie docierają do nas sygnały na złą jakość w tym rejonie. Poza 3 pieniaczami z wczoraj i bluzgami nic innego nie dotarło. Więc jak ktoś ma problem to należy to zgłosić." Pisząc to widać na jakim poziomie jest Twoja kultura osobista oraz poszanowanie klienta, na koniec rozmowy nawet nie potrafiłeś się przedstawić jak Cie o to poprosiłem - rozłączyłeś się jak zwykły prostak. Może inaczej by było gdyby ktoś się z nami skontaktował a nie odsyłał durne smsy z automatu (i to nie wina automatu tylko kompetencji osoby która to ustawiła). Z punktu widzenia klienta informacja jaką dostaliście: :"NIE DZIAŁA INTERNET NA CAŁYM NOWYM OSIEDLU W MĘDŁOWIE OD GODZINY X do TERAZ" normalnemu człowiekowi dało by do myślenia, że może jak Wam brakuje monitoringu i powiadomień sms/mail o takich awariach to należałoby ruszyć tyłek i przyjechać sprawdzić co się dzieje. Wysyłacie maile z żądaniem informacji, które przy wczorajszej GLOBALNEJ awarii są o kant tyłka rozbić. ... SZKODA SŁÓW jednym zdaniem!!! Różnica jedynie jest taka... że to klienci tworzą markę oraz zaufanie firmy a Wy musicie na to pracować a nie odwrotnie.... chyba kolega ICEK zapomniał kto tu komu płaci i kto jest dla kogo!!!
Przepraszam ale inaczej się nie da.

icek - 2012-06-11 16:31:35

marta&kuba napisał:

Pisząc to widać na jakim poziomie jest Twoja kultura osobista oraz poszanowanie klienta, na koniec rozmowy nawet nie potrafiłeś się przedstawić jak Cie o to poprosiłem - rozłączyłeś się jak zwykły prostak. Może inaczej by było gdyby ktoś się z nami skontaktował a nie odsyłał durne smsy z automatu (i to nie wina automatu tylko kompetencji osoby która to ustawiła).

nie żartuj proszę. Rozpoczynając rozmowę się przedstawiłem. Wyszedłem poza standard w naszej firmie i zadzwoniłem bo nie wiedzieliśmy jak bardzo robicie sobie żarty a jak bardzo to faktycznie problem. Wyszło, że nie ma Cię w mieszkaniu nawet. To wynik ponadprzeciętnego starania. Nie rób prywatnych wycieczek bo ja też umiem.

Awaria była od 17:59 a zgłoszenie mówiło "od południa". Dalej kłam to będzie łatwiej (sms do wglądu w firmie). Zgłoszenie z 21:09 mówi o braku w całym mędłowie. Kłamiąc wprowadzasz w błąd. Jesteś niewiarygodny.

Nie widzisz, że sam swoim opornym zachowaniem utrudniasz ? Tłumaczyłem telefonicznie czemu wymagamy aby zgłoszenia były podpisane. Jeżeli tego nie rozumiesz to trudno.

marta&kuba napisał:

Z punktu widzenia klienta informacja jaką dostaliście: :"NIE DZIAŁA INTERNET NA CAŁYM NOWYM OSIEDLU W MĘDŁOWIE OD GODZINY X do TERAZ" normalnemu człowiekowi dało by do myślenia, że może jak Wam brakuje monitoringu i powiadomień sms/mail o takich awariach to należałoby ruszyć tyłek i przyjechać sprawdzić co się dzieje.

dobrze, że wiesz jak to wygląda z punktu widzenia klienta. Z punktu widzenia operatora wygląda to tak, że jak przychodzi zgłoszenie i nie jest podpisane (nie wiadomo jakiego adresu dotyczy) to wysyłana jest prośba o podpisanie się.
. W dodatku jak mowa o całym mędłowie to serwis w pierwszej kolejności sprawdził funkcjonowanie sieci oraz ilość ruchu w tej relacji. Następnie ja w pierwszej kolejności gdy dowiedziałem się o problemie zadzwoniłem do mojego znajomego co tam mieszka i upewniłem się, że mu działa.

Sieć jest dość dobrze monitorowana. Wiemy o każdej przerwie w działaniu która dotyczy więcej niż jednego klienta.

marta&kuba napisał:

Wysyłacie maile z żądaniem informacji, które przy wczorajszej GLOBALNEJ awarii są o kant tyłka rozbić. ... SZKODA SŁÓW jednym zdaniem!!!

dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać".


marta&kuba napisał:

Różnica jedynie jest taka... że to klienci tworzą markę oraz zaufanie firmy a Wy musicie na to pracować a nie odwrotnie.... chyba kolega ICEK zapomniał kto tu komu płaci i kto jest dla kogo!!!
Przepraszam ale inaczej się nie da.

zapomniałeś chyba jaką kupiłeś usługę. Gdyby była poniżej normy to złożyłbyś reklamację. Ty oczekujesz obsługi ponad normę i ponad usługę, którą kupiłeś. A jak tego nie otrzymujesz to krzyk wielki bo dziecko się obraziło.

Chcesz to mamy usługę szytą na miarę. Dostępność roczna na poziomie 99,86%, gwarancja dostępności z karami umownymi, całodobowa obsługa przez człowieka i telefon, redundancja na całej długości traktu. Cena promocyjna to obecnie 1399 złotych miesięcznie za usługę 25/25Mb/s z 95 percentylem do 100/100Mb/s. Tylko ty chcesz usługę za 40 złotych i standard jak za 1399.

Cały czas nie doceniasz tego, że mieszkasz na wsi, daleko od miasta a awaria trwałą 90 minut! To dobry czas. Ale pochwała nie przeszłaby Ci przez gardło.

Jeżeli kupujesz usługę o jakiś parametrach to nie oczekuj więcej. Pomimo ostatniego starcia w sprawie TV widzę, że nadal nie dotarło.

Tak bardzo narzekasz na te nasze usługi to czemu nie piszesz reklamacji ? Czemu nie zmienisz operatora na lepszego ? Przetestuj jak to działa u konkurencji. Są co najmniej 2 inne firmy dostępne w tym terenie. Potestuj i napisz jak szybko działa. Jak mało płacisz. Jak nie masz usterek.

Dla mnie temat jest wyczerpany. Napisałem co miałem napisać. Dalej raczej nie będę odpowiadał. Proszę tylko, że jak ktoś ma problem to należy to zgłaszać do BOK.

marta&kuba - 2012-06-11 17:21:53

"dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać".

akurat się złożyło że jestem pracownikiem IT, a za swoją pracę zostaliśmy wynagrodzeni certyfikatem ISO20000 (wtedy jako 5 firma w Polsce) także jak będziesz chciał porozmawiać o "obsłudze buraków" to chętnie Cię obsłużę. Wyciągaj wnioski z każdego zgłoszenia a nie kontratakuj a na pewno lepiej na tym wyjdziesz.
Kuba

Karolina i Kamil - 2012-06-11 19:08:39

Kurde nie wiem o co chodzi? Przeciez net dziala super. Nigdy z tepsy nikt nie korzystal? Ja tez uwazam ze poltorej godziny niedzialania w niedziele, do tego w naszej troszke oddalonej od centrum wiosce, to super wynik. Do tego ktos sie musial od meczu oderwac ;) zeby to naprawic. W dialogu czy tepsie czekaloby sie na infolinii 3 godziny az ktos laskawie by odebral. Ja nie narzekam. Lepszego neta w sumie nigdy nie mialem, a z paru providerow w zyciu korzystalem. Trzeba bylo meczyk spokojnie ogladac a nie w necie siedziec ;)

Beata z Mieszka - 2012-06-11 20:41:25

Według mnie net działa super. Net jako sama usługa O'K. Fakt, może w Dialogu, TP czekalibyśmy na infolinii 3 godziny nim ktoś przyjmie zgłoszenie ale nikt o kliencie, nie powiedziałby publicznie "burak". Obsługa duży negatyw.

Sebastian i Beata - 2012-06-11 23:47:51

Hmmm, gośc icek ma Nas za buraków i ...wieśniakow, tak wynika z jego tekstów o ...wiosce, podkreśla to minimum 2 razy w swoich wypowiedziach. Nie powiem internet działa w miarę ok, nie mam sie do czego przyczepic, jednak rozumiem osoby które akurat w momencie braku neta musiały niezwłocznie z niego korzystac np. praca.
Fakt jest taki że także dzwonilem nie raz na BOK i jeszcze jak odbierała kobieta to rozmowa byla  w miarę spkojna i wyrozumiała jednak jakiś czas temu gdy odebral jakiś Pan to rozmowa była na zasadzie ...daj mi spokoj, .... nie rozumiesz???,...trzeba czekac...
Tak więc jeśli chodzi o internet to nie mam zastrzeżeń, mam za to zastrzeżnia do Ciebie.., tak więc Panie  icek  troszkę szacunku i poszanowiania klientów, no i bez wycieczek osobistych bo się nie boję :) !!!
pozdrawiam
S.

icek - 2012-06-12 08:02:11

To jakaś mocna nadinterpretacja moich słów. Warzywo okopowe na drugą literę alfabetu użyte było w wirtualnym przykładzie. A fakt lokalizacji Państwa mieszkań we wsi w kontekście wydłużonego dojazdu. Wieś Mędłów znajduje się dalej niż miasto Wrocław przynajmniej w odniesieniu do siedziby naszego działu technicznego. Jak można łatwo przeczytać nie ja pierwszy użyłem takiego określenia.

Bardzo przepraszam jeżeli ktoś opacznie zrozumiał moją wypowiedź jednak znaczenie należy rozumieć jak wyżej.

Drapi - 2012-06-20 02:22:22

Ja pamiętam przynajmniej kilka awarii kiedy to nie było netu przez ponad 6 godzin . I nie kłam że raz na tylko na 6 miesięcy bo rzeczywiście wszyscy będą notować cały długi weekend majowy nie było internetu z tego co pamiętam to chyba od wtorku do piątku i zawsze twierdziliście że jestem pierwszą osobą zgłaszająca chociaż zgłaszałem dzień wcześniej. I z moje informacji wiem że znajomi też zgłaszali.
Tak wiec w kulki lecieć to potraficie...

icek - 2012-06-20 08:14:22

nie będę wdawał się w utarczki słowne w których sprowadzasz mnie do parteru bo zaraz załatwisz mnie doświadczeniem. Opluć możesz każdego w internecie i nazwać jak chcesz.

Paulina i Maks - 2012-06-21 15:17:14

A ja pragnę podziękować obsłudze Generacji - dziś bez problemu dodzwoniłam się do konsultanta, szybko i sprawnie poinformowali o awarii. I jak obiecali do 14.00 internet był dostępny. Żeby zawsze była taka sprawna komunikacja między Generacją o Naszym Osiedlem.

Mariusz i Monika PŚ3/5 - 2012-06-21 18:07:25

A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam.

Drapi - 2012-06-22 01:40:00

za co chwalić że nie bylo od wczoraj nocy internetu ??
super i później powiedzenie że tylko 1 raz nie było internetu na 6 miesięcy.
nie trzeba wdawać sie w utarczki tylko same fakty.
Antenę na dachu montujecie mi od marca sorry to jest żenada.

icek - 2012-06-22 10:29:45

Drapi napisał:

Antenę na dachu montujecie mi od marca sorry to jest żenada.

jaką antenę ?

Mariusz i Monika PŚ3/5 napisał:

A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam.

informacja o usterce była we właściwym dziale. Burza byłą bardzo poważna, braki zasilania w naszym węźle również. Nie pierwszy raz napiszę, że na wsi zasilanie pozostawia wiele do życzenia. Również z godnie z komunikatem prowadzimy prace aby zamontować UPS jednak ze względu na brak miejsca nie jest to jeszcze możliwe.

Za wszelkie utrudnienia przepraszam.

Karolina i Kamil - 2012-06-22 10:41:35

antene z tego co wiem montuje deweloper, a generacja przejmuje instalacje od nich dopiero

Mariusz i Monika PŚ3/5 - 2012-06-22 13:02:44

Michał ,nie wykręcaj kota ogonem, bo  prąd na osiedlu był przez całą noc, wiec to nie jest sprawa zasilania na tzw. wsi.
Nie znam się, aż tak, ale jeśli chodzi o ups to chyba nie jest jakieś duże urządzenie i na pewno dało by się to gdzieś upchnąć.

icek - 2012-06-22 13:44:02

przeczytaj proszę o czym piszę. Ani słowa nie było w komunikacie o problemach z zasilaniem u Was (w Mędłowie). Sygnał przychodzi z Siechnic a tam jest dramat z zasilaniem. Napisałem również, że w ciągu miesiąca będziemy mieli możliwość uruchomienia lepszego zasilania i wtedy problemy z zasilaniem mam nadzieje nie będzie.

Drapi - 2012-06-28 00:56:23

icek napisał:

Drapi napisał:

Antenę na dachu montujecie mi od marca sorry to jest żenada.

jaką antenę ?

Mariusz i Monika PŚ3/5 napisał:

A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam.

informacja o usterce była we właściwym dziale. Burza byłą bardzo poważna, braki zasilania w naszym węźle również. Nie pierwszy raz napiszę, że na wsi zasilanie pozostawia wiele do życzenia. Również z godnie z komunikatem prowadzimy prace aby zamontować UPS jednak ze względu na brak miejsca nie jest to jeszcze możliwe.

Za wszelkie utrudnienia przepraszam.

Antenę od telewizji.

Co do elektryki to miasto czy Mędłów nie ma różnicy te same zabezpieczenia i stacje trafo.
I weź się przyjedź tu. Zobacz i sprawdź parametry a później mów o innym prądzie.
Jakie to są ups że sie nie mieszczą ??? U nas na wsi był prąd. ;)
I tak ciągle mówisz o wsi jakbyś miał jakieś kompleksy.

Beata z Mieszka - 2012-11-08 12:25:37

Czy mamy już dostęp do inetrnetu? Bo dziś rano jeszcze nie było! Usterka trwa od wczoraj!

Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-11-08 14:52:03

Przed chwilą dzwoniłam do GENERACJI. Podobno za pół godziny internet powinien być już dostępny. Ale może warto przed wyjściem z pracy jeszcze sprawdzić i ew. zabezpieczyć się np. pendrivem.... Wczoraj bardzo żałowałam, że tego nie zrobiłam...

Drapi - 2012-11-12 21:57:51

czy nie zauważyliście że po ostatniej naprawie chodzi jakoś gorzej ?

Beata z Mieszka - 2012-11-13 21:05:05

zgadzam się

GotLink.pl