- Piastowski Mędłów http://www.piastowskimedlow.pun.pl/index.php - Generacja http://www.piastowskimedlow.pun.pl/viewforum.php?id=9 - internet - usterka http://www.piastowskimedlow.pun.pl/viewtopic.php?id=161 |
icek - 2012-05-05 14:55:49 |
Witam |
Ewelina & Marcin - 2012-05-05 22:54:11 |
icek... zwracaj proszę uwagę gdzie zakładasz posty...... TO NIE TEN DZIAŁ!!!!!!!! |
icek - 2012-05-07 08:43:39 |
czyli gdzie? w dziale rozrywka ? Bo ostatnio zostałem przepędzony z działu "nasze sprawy" |
Beata z Mieszka - 2012-05-07 13:31:59 |
A na przykład tu: Nasze sprawy » telewizja, serwis, działanie, zgłoszenia itp. |
icek - 2012-05-07 14:58:57 |
ja chętnie ale ostatnio usłyszałem, że to miejsce tylko dla osób mieszkających na osiedlu ;) |
Drapi - 2012-05-07 16:19:06 |
nic nie stoi na przeszkodzie możesz zamieszkać na osiedlu i nie będzie problemu ;) |
Drapi - 2012-05-07 18:16:03 |
gratuluje pomysłu zamieszczania info o awarii na forum na które można tylko wejść z wew waszej sieci. :) |
icek - 2012-05-07 18:39:41 |
to nie jest komunikat o trwającej usterce, taką funkcjonalność uruchomimy w tym roku ale telefonicznie. Będzie można porozmawiać z automatem na temat trwającej usterki (podczas dużych usterek nie jesteśmy w stanie obsłużyć całego ruchu przychodzącego telefonicznego). To jest informacja o planowanych pracach i byłych usterkach. |
Beata z Mieszka - 2012-05-07 20:08:05 |
Jak można porozmawiać z automatem? A pogonili Cie chyba dlatego ,że się trochę wymądrzałeś:-) |
icek - 2012-05-08 10:31:38 |
ja np. mam swoje zdanie i się go nie wstydzę ;P |
marta&kuba - 2012-06-10 21:44:08 |
żenująca obsługa!!!!!!! informacja, że nie działa internet pod adresem X/Z i od której godziny występuje usterka im nie wystarcza!! pytają się laików o adres IP, pingi itp. Zero zrozumienia ze strony klienta!!! NIE POLECAM, awaryjność podczas występowania złej pogody. Na teks że internet rozłącza się co chwilę uzyskana odpowiedź była że co w tym dziwnego.. raz jest internet a na chwilę go nie ma!! |
icek - 2012-06-11 08:55:31 |
Czas obsługi (godziny otwarcia) prezentowane są na stronie www.generacja.pl w dziale kontakt. Prezentowane są również w poradniku użytkownika. Proszę nie wymagać więcej niż firma prezentuje, że daje. Każdy wymóg co do usługi, która nie jest oferowany przez firmę będzie kończyć się niezadowoleniem. |
marta&kuba - 2012-06-11 12:53:53 |
Witam, |
Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-06-11 13:09:37 |
Może warto zdiagnozować taką zależność: deszcz/ wilgoć => brak internetu? Pojawia się notorycznie od ponad roku mojego korzystania z internetu w Mędłowie, więc wygląda na jakąś prawidłowość. Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że planując pracę, będę sprawdzać prognozę pogody... |
icek - 2012-06-11 13:22:50 |
Jeżeli sugeruje Pan/Pani, że usługa jest poniżej parametrów oferowanych przez naszą firmę to proszę składać reklamację. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby poprawić jakość i dostosować ją do zawartej umowy. Forum wszystko przyjmie i powoływanie się na "bardzo częste przerwy" w momencie gdy ich Pan/Pani nie zgłaszają jest mało wiarygodne.
Interesujące. Czemu Pani zatem nie zgłasza tego do BOK. Jak ma Pani problem proszę zgłosić. Zależność jest bardzo prosta. Duży wiatr lub burza duże problemy z zasilaniem.
przeciwdziałamy, problem dotyczy głównie PS 5-7. Sami mieszkańcy wiedzą, że świetlówki w garażu powodują przerwy w zasilaniu bo gdy się przepalają to coś tam złego się dzieje. To są słowa Waszego przedstawiciela. |
Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-06-11 14:27:57 |
Bo tej pory, za każdym razem, naiwnie myślałam, że to jednorazowe incydenty, w związku z czym nigdzie nie zapisałam sobie namiarów do zgłaszania awarii. Ale nie ma problemu. Wczoraj już wszystko zapisałam i teraz każde 5 min. bez internetu będę zgłaszać. |
icek - 2012-06-11 15:24:45 |
może się tak zdarzyć, że faktycznie występują jakieś problemy np. na kablu klienckim. My nie mamy możliwości monitorowania czy ktoś odłącza komputer czy może to nie styka coś na kablu. Na pewno takie zgłoszenia pomogą zdiagnozować problem. |
marta&kuba - 2012-06-11 15:39:07 |
"Podsumowując: nie docierają do nas sygnały na złą jakość w tym rejonie. Poza 3 pieniaczami z wczoraj i bluzgami nic innego nie dotarło. Więc jak ktoś ma problem to należy to zgłosić." Pisząc to widać na jakim poziomie jest Twoja kultura osobista oraz poszanowanie klienta, na koniec rozmowy nawet nie potrafiłeś się przedstawić jak Cie o to poprosiłem - rozłączyłeś się jak zwykły prostak. Może inaczej by było gdyby ktoś się z nami skontaktował a nie odsyłał durne smsy z automatu (i to nie wina automatu tylko kompetencji osoby która to ustawiła). Z punktu widzenia klienta informacja jaką dostaliście: :"NIE DZIAŁA INTERNET NA CAŁYM NOWYM OSIEDLU W MĘDŁOWIE OD GODZINY X do TERAZ" normalnemu człowiekowi dało by do myślenia, że może jak Wam brakuje monitoringu i powiadomień sms/mail o takich awariach to należałoby ruszyć tyłek i przyjechać sprawdzić co się dzieje. Wysyłacie maile z żądaniem informacji, które przy wczorajszej GLOBALNEJ awarii są o kant tyłka rozbić. ... SZKODA SŁÓW jednym zdaniem!!! Różnica jedynie jest taka... że to klienci tworzą markę oraz zaufanie firmy a Wy musicie na to pracować a nie odwrotnie.... chyba kolega ICEK zapomniał kto tu komu płaci i kto jest dla kogo!!! |
icek - 2012-06-11 16:31:35 |
nie żartuj proszę. Rozpoczynając rozmowę się przedstawiłem. Wyszedłem poza standard w naszej firmie i zadzwoniłem bo nie wiedzieliśmy jak bardzo robicie sobie żarty a jak bardzo to faktycznie problem. Wyszło, że nie ma Cię w mieszkaniu nawet. To wynik ponadprzeciętnego starania. Nie rób prywatnych wycieczek bo ja też umiem.
dobrze, że wiesz jak to wygląda z punktu widzenia klienta. Z punktu widzenia operatora wygląda to tak, że jak przychodzi zgłoszenie i nie jest podpisane (nie wiadomo jakiego adresu dotyczy) to wysyłana jest prośba o podpisanie się.
dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać".
zapomniałeś chyba jaką kupiłeś usługę. Gdyby była poniżej normy to złożyłbyś reklamację. Ty oczekujesz obsługi ponad normę i ponad usługę, którą kupiłeś. A jak tego nie otrzymujesz to krzyk wielki bo dziecko się obraziło. |
marta&kuba - 2012-06-11 17:21:53 |
"dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać". |
Karolina i Kamil - 2012-06-11 19:08:39 |
Kurde nie wiem o co chodzi? Przeciez net dziala super. Nigdy z tepsy nikt nie korzystal? Ja tez uwazam ze poltorej godziny niedzialania w niedziele, do tego w naszej troszke oddalonej od centrum wiosce, to super wynik. Do tego ktos sie musial od meczu oderwac ;) zeby to naprawic. W dialogu czy tepsie czekaloby sie na infolinii 3 godziny az ktos laskawie by odebral. Ja nie narzekam. Lepszego neta w sumie nigdy nie mialem, a z paru providerow w zyciu korzystalem. Trzeba bylo meczyk spokojnie ogladac a nie w necie siedziec ;) |
Beata z Mieszka - 2012-06-11 20:41:25 |
Według mnie net działa super. Net jako sama usługa O'K. Fakt, może w Dialogu, TP czekalibyśmy na infolinii 3 godziny nim ktoś przyjmie zgłoszenie ale nikt o kliencie, nie powiedziałby publicznie "burak". Obsługa duży negatyw. |
Sebastian i Beata - 2012-06-11 23:47:51 |
Hmmm, gośc icek ma Nas za buraków i ...wieśniakow, tak wynika z jego tekstów o ...wiosce, podkreśla to minimum 2 razy w swoich wypowiedziach. Nie powiem internet działa w miarę ok, nie mam sie do czego przyczepic, jednak rozumiem osoby które akurat w momencie braku neta musiały niezwłocznie z niego korzystac np. praca. |
icek - 2012-06-12 08:02:11 |
To jakaś mocna nadinterpretacja moich słów. Warzywo okopowe na drugą literę alfabetu użyte było w wirtualnym przykładzie. A fakt lokalizacji Państwa mieszkań we wsi w kontekście wydłużonego dojazdu. Wieś Mędłów znajduje się dalej niż miasto Wrocław przynajmniej w odniesieniu do siedziby naszego działu technicznego. Jak można łatwo przeczytać nie ja pierwszy użyłem takiego określenia. |
Drapi - 2012-06-20 02:22:22 |
Ja pamiętam przynajmniej kilka awarii kiedy to nie było netu przez ponad 6 godzin . I nie kłam że raz na tylko na 6 miesięcy bo rzeczywiście wszyscy będą notować cały długi weekend majowy nie było internetu z tego co pamiętam to chyba od wtorku do piątku i zawsze twierdziliście że jestem pierwszą osobą zgłaszająca chociaż zgłaszałem dzień wcześniej. I z moje informacji wiem że znajomi też zgłaszali. |
icek - 2012-06-20 08:14:22 |
nie będę wdawał się w utarczki słowne w których sprowadzasz mnie do parteru bo zaraz załatwisz mnie doświadczeniem. Opluć możesz każdego w internecie i nazwać jak chcesz. |
Paulina i Maks - 2012-06-21 15:17:14 |
A ja pragnę podziękować obsłudze Generacji - dziś bez problemu dodzwoniłam się do konsultanta, szybko i sprawnie poinformowali o awarii. I jak obiecali do 14.00 internet był dostępny. Żeby zawsze była taka sprawna komunikacja między Generacją o Naszym Osiedlem. |
Mariusz i Monika PŚ3/5 - 2012-06-21 18:07:25 |
A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam. |
Drapi - 2012-06-22 01:40:00 |
za co chwalić że nie bylo od wczoraj nocy internetu ?? |
icek - 2012-06-22 10:29:45 |
jaką antenę ?
informacja o usterce była we właściwym dziale. Burza byłą bardzo poważna, braki zasilania w naszym węźle również. Nie pierwszy raz napiszę, że na wsi zasilanie pozostawia wiele do życzenia. Również z godnie z komunikatem prowadzimy prace aby zamontować UPS jednak ze względu na brak miejsca nie jest to jeszcze możliwe. |
Karolina i Kamil - 2012-06-22 10:41:35 |
antene z tego co wiem montuje deweloper, a generacja przejmuje instalacje od nich dopiero |
Mariusz i Monika PŚ3/5 - 2012-06-22 13:02:44 |
Michał ,nie wykręcaj kota ogonem, bo prąd na osiedlu był przez całą noc, wiec to nie jest sprawa zasilania na tzw. wsi. |
icek - 2012-06-22 13:44:02 |
przeczytaj proszę o czym piszę. Ani słowa nie było w komunikacie o problemach z zasilaniem u Was (w Mędłowie). Sygnał przychodzi z Siechnic a tam jest dramat z zasilaniem. Napisałem również, że w ciągu miesiąca będziemy mieli możliwość uruchomienia lepszego zasilania i wtedy problemy z zasilaniem mam nadzieje nie będzie. |
Drapi - 2012-06-28 00:56:23 |
Antenę od telewizji. |
Beata z Mieszka - 2012-11-08 12:25:37 |
Czy mamy już dostęp do inetrnetu? Bo dziś rano jeszcze nie było! Usterka trwa od wczoraj! |
Iwona&Andrzej PŚ3/6 - 2012-11-08 14:52:03 |
Przed chwilą dzwoniłam do GENERACJI. Podobno za pół godziny internet powinien być już dostępny. Ale może warto przed wyjściem z pracy jeszcze sprawdzić i ew. zabezpieczyć się np. pendrivem.... Wczoraj bardzo żałowałam, że tego nie zrobiłam... |
Drapi - 2012-11-12 21:57:51 |
czy nie zauważyliście że po ostatniej naprawie chodzi jakoś gorzej ? |
Beata z Mieszka - 2012-11-13 21:05:05 |
zgadzam się |