Piastowski Mędłów

Forum mieszkańców Mędłowa


#16 2012-06-11 14:27:57

Iwona&Andrzej PŚ3/6

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 211
Punktów :   

Re: internet - usterka

icek napisał:

Czemu Pani zatem nie zgłasza tego do BOK. Jak ma Pani problem proszę zgłosić.

Bo tej pory, za każdym razem, naiwnie myślałam, że to jednorazowe incydenty, w związku z czym nigdzie nie zapisałam sobie namiarów do zgłaszania awarii. Ale nie ma problemu. Wczoraj już wszystko zapisałam i teraz każde 5 min. bez internetu będę zgłaszać.

Offline

 

#17 2012-06-11 15:24:45

icek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 55
Punktów :   

Re: internet - usterka

może się tak zdarzyć, że faktycznie występują jakieś problemy np. na kablu klienckim. My nie mamy możliwości monitorowania czy ktoś odłącza komputer czy może to nie styka coś na kablu. Na pewno takie zgłoszenia pomogą zdiagnozować problem.

Offline

 

#18 2012-06-11 15:39:07

marta&kuba

Zarząd

Zarejestrowany: 2011-03-07
Posty: 115
Punktów :   

Re: internet - usterka

"Podsumowując: nie docierają do nas sygnały na złą jakość w tym rejonie. Poza 3 pieniaczami z wczoraj i bluzgami nic innego nie dotarło. Więc jak ktoś ma problem to należy to zgłosić." Pisząc to widać na jakim poziomie jest Twoja kultura osobista oraz poszanowanie klienta, na koniec rozmowy nawet nie potrafiłeś się przedstawić jak Cie o to poprosiłem - rozłączyłeś się jak zwykły prostak. Może inaczej by było gdyby ktoś się z nami skontaktował a nie odsyłał durne smsy z automatu (i to nie wina automatu tylko kompetencji osoby która to ustawiła). Z punktu widzenia klienta informacja jaką dostaliście: :"NIE DZIAŁA INTERNET NA CAŁYM NOWYM OSIEDLU W MĘDŁOWIE OD GODZINY X do TERAZ" normalnemu człowiekowi dało by do myślenia, że może jak Wam brakuje monitoringu i powiadomień sms/mail o takich awariach to należałoby ruszyć tyłek i przyjechać sprawdzić co się dzieje. Wysyłacie maile z żądaniem informacji, które przy wczorajszej GLOBALNEJ awarii są o kant tyłka rozbić. ... SZKODA SŁÓW jednym zdaniem!!! Różnica jedynie jest taka... że to klienci tworzą markę oraz zaufanie firmy a Wy musicie na to pracować a nie odwrotnie.... chyba kolega ICEK zapomniał kto tu komu płaci i kto jest dla kogo!!!
Przepraszam ale inaczej się nie da.

Ostatnio edytowany przez marta&kuba (2012-06-11 15:40:51)

Offline

 

#19 2012-06-11 16:31:35

icek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 55
Punktów :   

Re: internet - usterka

marta&kuba napisał:

Pisząc to widać na jakim poziomie jest Twoja kultura osobista oraz poszanowanie klienta, na koniec rozmowy nawet nie potrafiłeś się przedstawić jak Cie o to poprosiłem - rozłączyłeś się jak zwykły prostak. Może inaczej by było gdyby ktoś się z nami skontaktował a nie odsyłał durne smsy z automatu (i to nie wina automatu tylko kompetencji osoby która to ustawiła).

nie żartuj proszę. Rozpoczynając rozmowę się przedstawiłem. Wyszedłem poza standard w naszej firmie i zadzwoniłem bo nie wiedzieliśmy jak bardzo robicie sobie żarty a jak bardzo to faktycznie problem. Wyszło, że nie ma Cię w mieszkaniu nawet. To wynik ponadprzeciętnego starania. Nie rób prywatnych wycieczek bo ja też umiem.

Awaria była od 17:59 a zgłoszenie mówiło "od południa". Dalej kłam to będzie łatwiej (sms do wglądu w firmie). Zgłoszenie z 21:09 mówi o braku w całym mędłowie. Kłamiąc wprowadzasz w błąd. Jesteś niewiarygodny.

Nie widzisz, że sam swoim opornym zachowaniem utrudniasz ? Tłumaczyłem telefonicznie czemu wymagamy aby zgłoszenia były podpisane. Jeżeli tego nie rozumiesz to trudno.

marta&kuba napisał:

Z punktu widzenia klienta informacja jaką dostaliście: :"NIE DZIAŁA INTERNET NA CAŁYM NOWYM OSIEDLU W MĘDŁOWIE OD GODZINY X do TERAZ" normalnemu człowiekowi dało by do myślenia, że może jak Wam brakuje monitoringu i powiadomień sms/mail o takich awariach to należałoby ruszyć tyłek i przyjechać sprawdzić co się dzieje.

dobrze, że wiesz jak to wygląda z punktu widzenia klienta. Z punktu widzenia operatora wygląda to tak, że jak przychodzi zgłoszenie i nie jest podpisane (nie wiadomo jakiego adresu dotyczy) to wysyłana jest prośba o podpisanie się.
. W dodatku jak mowa o całym mędłowie to serwis w pierwszej kolejności sprawdził funkcjonowanie sieci oraz ilość ruchu w tej relacji. Następnie ja w pierwszej kolejności gdy dowiedziałem się o problemie zadzwoniłem do mojego znajomego co tam mieszka i upewniłem się, że mu działa.

Sieć jest dość dobrze monitorowana. Wiemy o każdej przerwie w działaniu która dotyczy więcej niż jednego klienta.

marta&kuba napisał:

Wysyłacie maile z żądaniem informacji, które przy wczorajszej GLOBALNEJ awarii są o kant tyłka rozbić. ... SZKODA SŁÓW jednym zdaniem!!!

dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać".


marta&kuba napisał:

Różnica jedynie jest taka... że to klienci tworzą markę oraz zaufanie firmy a Wy musicie na to pracować a nie odwrotnie.... chyba kolega ICEK zapomniał kto tu komu płaci i kto jest dla kogo!!!
Przepraszam ale inaczej się nie da.

zapomniałeś chyba jaką kupiłeś usługę. Gdyby była poniżej normy to złożyłbyś reklamację. Ty oczekujesz obsługi ponad normę i ponad usługę, którą kupiłeś. A jak tego nie otrzymujesz to krzyk wielki bo dziecko się obraziło.

Chcesz to mamy usługę szytą na miarę. Dostępność roczna na poziomie 99,86%, gwarancja dostępności z karami umownymi, całodobowa obsługa przez człowieka i telefon, redundancja na całej długości traktu. Cena promocyjna to obecnie 1399 złotych miesięcznie za usługę 25/25Mb/s z 95 percentylem do 100/100Mb/s. Tylko ty chcesz usługę za 40 złotych i standard jak za 1399.

Cały czas nie doceniasz tego, że mieszkasz na wsi, daleko od miasta a awaria trwałą 90 minut! To dobry czas. Ale pochwała nie przeszłaby Ci przez gardło.

Jeżeli kupujesz usługę o jakiś parametrach to nie oczekuj więcej. Pomimo ostatniego starcia w sprawie TV widzę, że nadal nie dotarło.

Tak bardzo narzekasz na te nasze usługi to czemu nie piszesz reklamacji ? Czemu nie zmienisz operatora na lepszego ? Przetestuj jak to działa u konkurencji. Są co najmniej 2 inne firmy dostępne w tym terenie. Potestuj i napisz jak szybko działa. Jak mało płacisz. Jak nie masz usterek.

Dla mnie temat jest wyczerpany. Napisałem co miałem napisać. Dalej raczej nie będę odpowiadał. Proszę tylko, że jak ktoś ma problem to należy to zgłaszać do BOK.

Offline

 

#20 2012-06-11 17:21:53

marta&kuba

Zarząd

Zarejestrowany: 2011-03-07
Posty: 115
Punktów :   

Re: internet - usterka

"dobrze, że wiesz jaka informacja jest nam potrzebna. Może załóż firmę i zacznij obsługiwać buraków, którzy jawnie mówią "nie powiem jaki jest objaw bo nie". Jak to było wczoraj ? "nie powiem Ci czy działa gadu-gadu bo się na tym nie muszę znać".

akurat się złożyło że jestem pracownikiem IT, a za swoją pracę zostaliśmy wynagrodzeni certyfikatem ISO20000 (wtedy jako 5 firma w Polsce) także jak będziesz chciał porozmawiać o "obsłudze buraków" to chętnie Cię obsłużę. Wyciągaj wnioski z każdego zgłoszenia a nie kontratakuj a na pewno lepiej na tym wyjdziesz.
Kuba

Offline

 

#21 2012-06-11 19:08:39

Karolina i Kamil

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-19
Posty: 149
Punktów :   

Re: internet - usterka

Kurde nie wiem o co chodzi? Przeciez net dziala super. Nigdy z tepsy nikt nie korzystal? Ja tez uwazam ze poltorej godziny niedzialania w niedziele, do tego w naszej troszke oddalonej od centrum wiosce, to super wynik. Do tego ktos sie musial od meczu oderwac zeby to naprawic. W dialogu czy tepsie czekaloby sie na infolinii 3 godziny az ktos laskawie by odebral. Ja nie narzekam. Lepszego neta w sumie nigdy nie mialem, a z paru providerow w zyciu korzystalem. Trzeba bylo meczyk spokojnie ogladac a nie w necie siedziec

Offline

 

#22 2012-06-11 20:41:25

Beata z Mieszka

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-03-28
Posty: 71
Punktów :   

Re: internet - usterka

Według mnie net działa super. Net jako sama usługa O'K. Fakt, może w Dialogu, TP czekalibyśmy na infolinii 3 godziny nim ktoś przyjmie zgłoszenie ale nikt o kliencie, nie powiedziałby publicznie "burak". Obsługa duży negatyw.

Offline

 

#23 2012-06-11 23:47:51

Sebastian i Beata

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-06-10
Posty: 110
Punktów :   

Re: internet - usterka

Hmmm, gośc icek ma Nas za buraków i ...wieśniakow, tak wynika z jego tekstów o ...wiosce, podkreśla to minimum 2 razy w swoich wypowiedziach. Nie powiem internet działa w miarę ok, nie mam sie do czego przyczepic, jednak rozumiem osoby które akurat w momencie braku neta musiały niezwłocznie z niego korzystac np. praca.
Fakt jest taki że także dzwonilem nie raz na BOK i jeszcze jak odbierała kobieta to rozmowa byla  w miarę spkojna i wyrozumiała jednak jakiś czas temu gdy odebral jakiś Pan to rozmowa była na zasadzie ...daj mi spokoj, .... nie rozumiesz???,...trzeba czekac...
Tak więc jeśli chodzi o internet to nie mam zastrzeżeń, mam za to zastrzeżnia do Ciebie.., tak więc Panie  icek  troszkę szacunku i poszanowiania klientów, no i bez wycieczek osobistych bo się nie boję !!!
pozdrawiam
S.

Offline

 

#24 2012-06-12 08:02:11

icek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 55
Punktów :   

Re: internet - usterka

To jakaś mocna nadinterpretacja moich słów. Warzywo okopowe na drugą literę alfabetu użyte było w wirtualnym przykładzie. A fakt lokalizacji Państwa mieszkań we wsi w kontekście wydłużonego dojazdu. Wieś Mędłów znajduje się dalej niż miasto Wrocław przynajmniej w odniesieniu do siedziby naszego działu technicznego. Jak można łatwo przeczytać nie ja pierwszy użyłem takiego określenia.

Bardzo przepraszam jeżeli ktoś opacznie zrozumiał moją wypowiedź jednak znaczenie należy rozumieć jak wyżej.

Offline

 

#25 2012-06-20 02:22:22

 Drapi

Administrator

4780908
Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 63
Punktów :   

Re: internet - usterka

Ja pamiętam przynajmniej kilka awarii kiedy to nie było netu przez ponad 6 godzin . I nie kłam że raz na tylko na 6 miesięcy bo rzeczywiście wszyscy będą notować cały długi weekend majowy nie było internetu z tego co pamiętam to chyba od wtorku do piątku i zawsze twierdziliście że jestem pierwszą osobą zgłaszająca chociaż zgłaszałem dzień wcześniej. I z moje informacji wiem że znajomi też zgłaszali.
Tak wiec w kulki lecieć to potraficie...

Offline

 

#26 2012-06-20 08:14:22

icek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 55
Punktów :   

Re: internet - usterka

nie będę wdawał się w utarczki słowne w których sprowadzasz mnie do parteru bo zaraz załatwisz mnie doświadczeniem. Opluć możesz każdego w internecie i nazwać jak chcesz.

Offline

 

#27 2012-06-21 15:17:14

Paulina i Maks

Zarząd

Zarejestrowany: 2011-03-09
Posty: 107
Punktów :   

Re: internet - usterka

A ja pragnę podziękować obsłudze Generacji - dziś bez problemu dodzwoniłam się do konsultanta, szybko i sprawnie poinformowali o awarii. I jak obiecali do 14.00 internet był dostępny. Żeby zawsze była taka sprawna komunikacja między Generacją o Naszym Osiedlem.

Ostatnio edytowany przez Paulina i Maks (2012-06-21 15:18:14)

Offline

 

#28 2012-06-21 18:07:25

 Mariusz i Monika PŚ3/5

Administrator

2874938
Skąd: Mędłów
Zarejestrowany: 2011-02-20
Posty: 146
Punktów :   

Re: internet - usterka

A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam.

Offline

 

#29 2012-06-22 01:40:00

 Drapi

Administrator

4780908
Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 63
Punktów :   

Re: internet - usterka

za co chwalić że nie bylo od wczoraj nocy internetu ??
super i później powiedzenie że tylko 1 raz nie było internetu na 6 miesięcy.
nie trzeba wdawać sie w utarczki tylko same fakty.
Antenę na dachu montujecie mi od marca sorry to jest żenada.

Offline

 

#30 2012-06-22 10:29:45

icek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-14
Posty: 55
Punktów :   

Re: internet - usterka

Drapi napisał:

Antenę na dachu montujecie mi od marca sorry to jest żenada.

jaką antenę ?

Mariusz i Monika PŚ3/5 napisał:

A ja wcale nie będę ich chwalić ,bo w tym miesiącu to nie jest pierwszy raz , kiedy to internet nie działa.Piszę reklamacje i wszystkich również do tego zachęcam.

informacja o usterce była we właściwym dziale. Burza byłą bardzo poważna, braki zasilania w naszym węźle również. Nie pierwszy raz napiszę, że na wsi zasilanie pozostawia wiele do życzenia. Również z godnie z komunikatem prowadzimy prace aby zamontować UPS jednak ze względu na brak miejsca nie jest to jeszcze możliwe.

Za wszelkie utrudnienia przepraszam.

Ostatnio edytowany przez icek (2012-06-22 10:39:25)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl