Forum mieszkańców Mędłowa
Witam
Pod adresem https://dcinfo.lan/index.php?option=com … &board=8.0 znajduje się forum z informacjami na temat usterek w sieci generacja.pl.
Offline
Użytkownik
icek... zwracaj proszę uwagę gdzie zakładasz posty...... TO NIE TEN DZIAŁ!!!!!!!!
Offline
Użytkownik
A na przykład tu: Nasze sprawy » telewizja, serwis, działanie, zgłoszenia itp.
Offline
gratuluje pomysłu zamieszczania info o awarii na forum na które można tylko wejść z wew waszej sieci.
Czyli jak nie mamy netu to nie ma żadnej możliwości sprawdzenia a jak już będzie to info będzie zbędne ...
Offline
to nie jest komunikat o trwającej usterce, taką funkcjonalność uruchomimy w tym roku ale telefonicznie. Będzie można porozmawiać z automatem na temat trwającej usterki (podczas dużych usterek nie jesteśmy w stanie obsłużyć całego ruchu przychodzącego telefonicznego). To jest informacja o planowanych pracach i byłych usterkach.
Offline
Użytkownik
Jak można porozmawiać z automatem? A pogonili Cie chyba dlatego ,że się trochę wymądrzałeś:-)
Offline
Beata z Mieszka napisał:
A pogonili Cie chyba dlatego ,że się trochę wymądrzałeś:-)
ja np. mam swoje zdanie i się go nie wstydzę ;P
A z racji takiej, że dość często jestem na osiedlu to w pewnych kwestiach (np. dojazdu, śniegu, parkowania, umów) mam jakieś swoje zdanie
Offline
Zarząd
żenująca obsługa!!!!!!! informacja, że nie działa internet pod adresem X/Z i od której godziny występuje usterka im nie wystarcza!! pytają się laików o adres IP, pingi itp. Zero zrozumienia ze strony klienta!!! NIE POLECAM, awaryjność podczas występowania złej pogody. Na teks że internet rozłącza się co chwilę uzyskana odpowiedź była że co w tym dziwnego.. raz jest internet a na chwilę go nie ma!!
ODRADZAM nowym mieszkańcom. RADA DLA OBSŁUGI.... WIĘCEJ ZROZUMIENIA I POSZANOWANIA KLIENTA bo inaczej nie wróże chłopakom sukcesu...
!!!!!!!ŻENADA!!!!!!!!!!
Offline
Czas obsługi (godziny otwarcia) prezentowane są na stronie www.generacja.pl w dziale kontakt. Prezentowane są również w poradniku użytkownika. Proszę nie wymagać więcej niż firma prezentuje, że daje. Każdy wymóg co do usługi, która nie jest oferowany przez firmę będzie kończyć się niezadowoleniem.
Nikt przy zdrowych zmysłach również nie wierzy w to, że usługa dostępu do internetu jest w wymiarze dostępności 100% w skali roku. Nie ma sieci bezawaryjnych. Przy czym w przypadku osiedli oddalonych od miasta najczęściej powodem awarii jest niskiej jakości zasilanie, częste jego braki.
Informacja o wczorajszej usterce (jak i o każdej innej) zamieszczana jest na forum firmowym (link prezentowany powyżej). Usterka wystąpiła wczoraj o godzinie 17:59. Została naprawiona 19:32. Biorąc pod uwagę fakt, że była niedziela oraz fakt, że Mędłów to wioska oddalona znacznie od Wrocławia to 1,5h czasu na diagnozę, dojazd i naprawę (w niedzielę) to uważam bardzo dobry czas.
Oczywiście bezspornym jest fakt, że za czas niedziałania przysługuje obniżka abonamentu zgodnie z przepisami prawa oraz OW.
Ostatnio edytowany przez icek (2012-06-11 09:28:52)
Offline
Zarząd
Witam,
nikt przy zdrowych zmysłach nie wymaga, że dostęp do internetu będzie w 100 %, ale w przypadku Pana firmy brak dostępu pojawia się bardzo często. Dla niektórych internet jest narzędziem pracy i nawet chwilowy brak generuje straty większe niż kwota za zerwanie umowy, w naszym przypadku jest to suma 450 zł. Nie tylko my jesteśmy niezadowoleni z zaistniałej sytuacji ale większość naszego osiedla, o czym mógł Pan się przekonać wczoraj.
pozdrawiam,
Marta
Offline
Użytkownik
Może warto zdiagnozować taką zależność: deszcz/ wilgoć => brak internetu? Pojawia się notorycznie od ponad roku mojego korzystania z internetu w Mędłowie, więc wygląda na jakąś prawidłowość. Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że planując pracę, będę sprawdzać prognozę pogody...
Co znaczy zasilanie niskiej jakości?? A jeśli takie zostało u nas stwierdzone, to czy ktoś został o tym powiadomiony, żeby można było jakoś przeciwdziałać?
Sytuacje, w których brakuje internetu z powodu braku zasilania, w ogóle nie podpadają pod dyskutowane przypadki. Logiczne jest, że nikt nie może mieć pretensji do dostawcy, gdy ten nie ma szansy świadczyć usług. Jednak żaden przypadek braku internetu z ostatnich miesięcy, z którym ja się zetknęłam, nie był związany z brakiem prądu.
Iwona
Offline
marta&kuba napisał:
Witam,
nikt przy zdrowych zmysłach nie wymaga, że dostęp do internetu będzie w 100 %, ale w przypadku Pana firmy brak dostępu pojawia się bardzo często.
Jeżeli sugeruje Pan/Pani, że usługa jest poniżej parametrów oferowanych przez naszą firmę to proszę składać reklamację. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby poprawić jakość i dostosować ją do zawartej umowy. Forum wszystko przyjmie i powoływanie się na "bardzo częste przerwy" w momencie gdy ich Pan/Pani nie zgłaszają jest mało wiarygodne.
90 minut przerwy w 10 pierwszych dniach czerwca daje niedostępność na poziomie 0,625% !! Inaczej mówiąc dostępność wynosi 99,375% czasu. Na przestrzeni pierwszych 6 miesięcy byłą tylko 1 awaria trwająca dłużej (6h). W dodatku w godzinach nocnych. Spowodowana przebudową sieci światłowodowej o czym informowaliśmy w komunikacie. W godzinach 1-8 nad ranem.
Iwona&Andrzej PŚ3/6 napisał:
Może warto zdiagnozować taką zależność: deszcz/ wilgoć => brak internetu? Pojawia się notorycznie od ponad roku mojego korzystania z internetu w Mędłowie, więc wygląda na jakąś prawidłowość. Jeszcze trochę i dojdzie do tego, że planując pracę, będę sprawdzać prognozę pogody...
Interesujące. Czemu Pani zatem nie zgłasza tego do BOK. Jak ma Pani problem proszę zgłosić. Zależność jest bardzo prosta. Duży wiatr lub burza duże problemy z zasilaniem.
Iwona&Andrzej PŚ3/6 napisał:
Co znaczy zasilanie niskiej jakości?? A jeśli takie zostało u nas stwierdzone, to czy ktoś został o tym powiadomiony, żeby można było jakoś przeciwdziałać?
przeciwdziałamy, problem dotyczy głównie PS 5-7. Sami mieszkańcy wiedzą, że świetlówki w garażu powodują przerwy w zasilaniu bo gdy się przepalają to coś tam złego się dzieje. To są słowa Waszego przedstawiciela.
Podsumowując: nie docierają do nas sygnały na złą jakość w tym rejonie. Poza 3 pieniaczami z wczoraj i bluzgami nic innego nie dotarło. Więc jak ktoś ma problem to należy to zgłosić.
Ostatnio edytowany przez icek (2012-06-11 13:49:09)
Offline